Statut

PRAVIDLA WEBOVÝCH STRÁNEK www.muzskamoc.cz




I. OBECNÁ USTANOVENÍ

  • Internetový obchod na adrese muzskamoc.cz provozuje:

Kacper Dąbrowski, podnikající pod názvem
Kacper Dąbrowski
zapsaný v Centrálním registru a informacích o ekonomické činnosti
DIČ: 8491601290
REGON: 542071606
Adresa: Ełcka 43/8 12-250 Orzysz
E-mailová adresa: kacper54114@gmail.com
Telefon: 502338875

  • Tato nařízení jsou průběžně k dispozici na webových stránkách www.muzskamoc.czzpůsobem, který umožňuje kdykoli získat, reprodukovat a zaznamenat jejich obsah tiskem nebo uložením na nosič.
  • Webové stránky www.muzskamoc.cz fungují podle zásad stanovených v těchto pravidlech.
  • Tato nařízení definují druhy a rozsah služeb poskytovaných elektronicky prostřednictvím webových stránek www.muzskamoc.cz, zásady poskytování těchto služeb, podmínky pro uzavírání a ukončování smluv o poskytování služeb elektronicky a smluv o prodeji produktů, jakož i postup při reklamacích.
  • Každý Příjemce služeb je povinen dodržovat ustanovení těchto předpisů při užívání elektronických služeb webových stránek www.muzskamoc.cz .
  • Podmínkou pro zadání Objednávky na Webových stránkách je přečtení Podmínek a souhlas s jejich ustanoveními v okamžiku zadání Objednávky.
  • Webové stránky www.muzskamoc.cz provádějí maloobchodní prodej Produktů prostřednictvím internetu v Polsku a dalších zemích Evropské unie.
  • Produkty nabízené na webových stránkách jsou nové, bez právních vad a byly legálně uvedeny na polský trh.
  • Všechny obchodní názvy, názvy produktů, názvy společností a jejich loga použité na webových stránkách Služby na adrese www.muzskamoc.cz patří jejich vlastníkům a slouží pouze k identifikačním účelům. Mohou být registrovanými ochrannými známkami. Veškeré materiály, popisy a fotografie prezentované na webových stránkách Služby na adrese www.muzskamoc.cz slouží k informačním účelům.
  • Společnost informuje, že používání služeb poskytovaných elektronicky může pro každého uživatele internetu představovat hrozbu, která spočívá v možnosti zavedení škodlivého softwaru do počítačového systému Klienta a získání a úpravě jeho dat neoprávněnými osobami. Aby se Klient vyhnul riziku výše uvedených hrozeb, měl by přijmout vhodná opatření.
  • technická opatření, která minimalizují jejich výskyt, zejména antivirové programy a firewally.

II. DEFINICE


Kdykoli se v těchto předpisech používají následující pojmy, znamenají tyto:


  • Kacper Dąbrowski Elcka 43/8 12-250 Orzysz
  • Služba : Internetová služba poskytovatele služeb, která je provozována na adrese www.muzskamoc.cz
  • Smlouva : objednávka Online školení nebo Produktu nabízeného na Webových stránkách, kterou Klient učiní vyplněním Formuláře spolu s přijetím těchto Pravidel v reakci na nabídku podanou Zástupcem jménem Společnosti nebo dostupnou na webových stránkách www.muzskamoc.cz
  • Objednávka : projev vůle Zákazníka, směřující přímo k uzavření Smlouvy, specifikující zejména druh a množství Produktu nebo Služby.
  • Zákazník : fyzická osoba, která má plnou způsobilost k právním úkonům, fyzická osoba vykonávající podnikatelskou činnost, právnická osoba nebo organizační složka, která není právnickou osobou, které zvláštní předpisy přiznávají způsobilost k právním úkonům, která zadá Objednávku v rámci Internetového obchodu nebo využívá jiné Služby dostupné v Internetovém obchodě.
  • Spotřebitel : Zákazník, který je fyzickou osobou a který uzavírá Smlouvu za účelem, který přímo nesouvisí s jeho obchodní nebo profesní činností.
  • Poplatek : odměna Společnosti za Služby poskytnuté Klientovi, jak je uvedeno na webových stránkách nebo prostřednictvím Zástupce jednajícího jménem Společnosti.
  • Materiály : jakýkoli obsah poskytnutý Klientovi v jakékoli formě během Online školení nebo v souvislosti s ním.
  • Produkt : produkt prezentovaný v Internetovém obchodě, jehož popis je k dispozici u každého z prezentovaných produktů;
  • Služba : kurzy uvedené ve Formuláři, které představují fyzické nebo duševní aktivity (včetně školení, sezení) prezentované a poskytované Společností nebo Spolupracovníkem Společnosti.

  • Pracovní dny : dny v týdnu od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků.
  • Předpisy : tyto předpisy.
  • Zpravodaj – elektronická služba, která umožňuje uživateli Služby přihlásit se k odběru bezplatných informací od Společnosti a také marketingového obsahu na jím poskytnutou e-mailovou adresu nebo prostřednictvím platformy Messenger. Uživatel Služby musí dobrovolně souhlasit s přijímáním výše uvedeného obsahu v rámci Zpravodaje.

III. PODMÍNKY POUŽÍVÁNÍ SLUŽBY


  • Používání Služby je možné za předpokladu, že IT systém používaný Klientem splňuje následující minimální technické požadavky:


  • počítač nebo mobilní zařízení s přístupem k internetu,


  • přístup k e-mailu,


  • Internet Explorer verze 11 nebo novější, Firefox verze 28.0 nebo novější, Chrome verze 32 nebo novější, Opera verze 12.17 nebo novější, Safari verze 1.1 nebo novější


  • povolením souborů cookie a Javascriptu ve vašem webovém prohlížeči.


  • Používáním Webových stránek se rozumí jakákoli činnost Zákazníka, která vede k jeho seznámení s obsahem obsaženým na Webových stránkách.


  • Zákazník je zejména povinen:


  • neposkytování ani nepřenášení obsahu zakázaného zákonem, např. obsahu propagujícího násilí, hanlivého nebo porušujícího osobní práva a jiná práva třetích stran,


  • používat Webové stránky způsobem, který nenarušuje jejich fungování, zejména používáním specifického softwaru nebo zařízení,


  • neprovádění akcí, jako je: zasílání nebo umisťování nevyžádaných komerčních informací (spamu) na Webové stránky,


  • používání Webových stránek způsobem, který nezatěžuje ostatní Zákazníky a Společnost,


  • používat jakýkoli obsah zveřejněný na Službě pouze pro vlastní osobní potřebu,


  • používat Službu způsobem, který je v souladu s ustanoveními platných právních předpisů na území Polské republiky, ustanoveními Nařízení a obecnými zásadami používání internetu.




IV. DRUH A ROZSAH ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB. PODMÍNKY POSKYTOVÁNÍ A UZAVÍRÁNÍ SMLOUV O POSKYTOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB


  • Společnost umožňuje prostřednictvím Webových stránek využívat bezplatné Služby, které jsou Prodávajícím poskytovány 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.


  • Služba správy účtu na Webových stránkách je dostupná po registraci, která je možná například při uzavření Smlouvy. Registrace se provádí vyplněním a přijetím registračního formuláře, který je k dispozici na jedné ze stránek Webových stránek nebo na stránkách přímo souvisejících s Webovými stránkami. Smlouva o poskytování služby spočívající ve vedení Účtu na Webových stránkách se uzavírá na dobu určitou.

na dobu neurčitou a zaniká v okamžiku, kdy Zákazník odešle žádost o smazání Účtu nebo použije tlačítko „Smazat účet“.


  • Společnost má právo zveřejňovat reklamní obsah na webových stránkách Služby. Tento obsah je nedílnou součástí Služby a materiálů v ní prezentovaných.


  • Společnost si vyhrazuje právo pořádat příležitostné soutěže a propagační akce, jejichž podmínky budou pokaždé uvedeny v rámci Služby. Propagační akce dostupné v rámci Služby nelze kombinovat, pokud Smluvní podmínky dané propagační akce nestanoví jinak.


  • Pokud Zákazník poruší ustanovení těchto Podmínek, může Prodávající po předchozí neúspěšné žádosti o ukončení nebo odstranění porušení a stanovení přiměřené lhůty vypovědět smlouvu o poskytování Služeb s výpovědní lhůtou 14 dnů.




V. PODMÍNKY UZAVÍRÁNÍ KUPNÍCH SMLOUV


  • Informace o Produktech a Službách uvedených na webových stránkách Obchodu, zejména jejich popisy, technické a provozní parametry a ceny, představují výzvu k uzavření Smlouvy ve smyslu § 71 občanského zákoníku.


  • Všechny Produkty dostupné v Internetovém obchodě jsou zcela nové, bez fyzických a právních vad a byly legálně uvedeny na polský trh.


  • Podmínkou pro odeslání objednávky je mít aktivní e-mailový účet.


  • V případě zadání Objednávky prostřednictvím Objednávkového formuláře dostupného na Webových stránkách nebo prostřednictvím Košíku či na platebních portálech používaných Společností je Objednávka odeslána Společnosti Zákazníkem v elektronické podobě a představuje návrh na uzavření Smlouvy, která je předmětem Objednávky.


  • Elektronicky podaná nabídka je pro Zákazníka závazná okamžikem zadání Objednávky a provedení Platby, nebo (v případě platby ve splátkách) provedením zálohy.


  • Provedením nákupu Zákazník v okamžiku platby potvrzuje, že si přečetl Obchodní podmínky a Zásady ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici na Webových stránkách.


  • Objednávka na webových stránkách telefonicky nebo zasláním elektronické zprávy probíhá v pracovní dny a v hodinách uvedených na webových stránkách. Za tímto účelem by měl Zákazník:


  • uvést v obsahu e-mailu zaslaného Společnosti název Produktu nebo Služby z nabídky Produktů nebo Služeb dostupných na webových stránkách a jejich množství,

  • uvést způsob doručení a způsob platby z dostupných způsobů doručení a platby uvedených na webových stránkách,


  • poskytnout údaje potřebné k vyřízení Objednávky, zejména: jméno a příjmení, bydliště, telefonní číslo a e-mailovou adresu.


Informace o celkové hodnotě Objednávky uvedené v bodě výše je Společností nebo jejím Zástupcem pokaždé poskytována prostřednictvím elektronické zprávy spolu s informací, že uzavřením Smlouvy ze strany Zákazníka vzniká povinnost zaplatit za objednaný Produkt nebo Službu - tímto okamžikem je Smlouva uzavřena.


  • V případě Zákazníka, který je Spotřebitelem, zašle Zástupce Společnosti Zákazníkovi při každém zadání Objednávky potvrzení podmínek zadané Objednávky e-mailem.


  • Smlouva je uzavřena přijetím obsahu odeslané Objednávky, a tím vyjádřením souhlasu s jejím provedením, přijetím obsahu Obchodních podmínek a potvrzením, že si přečetl/a pokyny k odstoupení od Smlouvy.


  • Po uzavření Smlouvy potvrdí Zástupce Společnosti Klientovi její podmínky zasláním na e-mailovou adresu Klienta.


  • Smlouva je uzavřena v polštině, její obsah je v souladu s nařízením.




VI. PODMÍNKY ÚČASTI V ONLINE ŠKOLENÍ


  • Uzavření Smlouvy Klientem se rovná prohlášení Klienta, že je seznámen s předmětem, rozsahem a účelem Online školení.



  • Společnost nenese žádnou odpovědnost za neoprávněné použití nebo zneužití svého firemního loga, vzdělávacích materiálů a produktů nebo jiných materiálů třetími stranami pro jejich vlastní účely.


  1. Uzavření Smlouvy Klientem ho opravňuje k:



  • obdržení materiálů, pokud jsou nějaké poskytnuty jako součást zakoupeného online školení.



  • Klient není oprávněn jakýmkoli způsobem nahrávat ani zaznamenávat průběh Online školení, s výjimkou ručně psaných, písemných poznámek.

  • Klient bere na vědomí, že průběh Online školení může být Společností, Zástupcem nebo subjektem jednajícím jejich jménem nahráván audio-video záznamem. Klient souhlasí s pořízením svého obrazu a se zavedením médií, na kterých bude obraz Klienta zaznamenán, Společností nebo Zástupcem do oběhu.

  • V případě rezervovaných a placených Seminářů, kterých se Klient nemůže zúčastnit, je oprávněn převést právo účasti na nich na osobu, kterou určí, za předpokladu, že je o tom Společnost nebo Zástupce informován.


o výše uvedeném nejpozději 14 (čtrnáct) pracovních dnů před zahájením Online školení, poskytnout kontaktní údaje uvedené osoby a uhradit dodatečný poplatek ve výši 100 (sto) PLN hrubého. Společnost je oprávněna požádat osobu uvedenou Klientem o předložení prohlášení o seznámení se s obsahem Pravidel a také se souhlasem této osoby získat od ní další souhlasy uvedené ve Formuláři.

  • Spotřebitel bere na vědomí, že v souladu s čl. 38 bodem 13 zákona ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů se právo na odstoupení od smlouvy neuplatní v případě smlouvy o dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud plnění služby začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co byl o ztrátě tohoto práva informován.


  • S výhradou ustanovení Smlouvy a ustanovení závazných právních předpisů, v případě odstoupení Klienta od účasti na Online školení, nemá Klient nárok na vrácení zaplacených Poplatků a dále si Společnost v situaci uvedené v kapitole VI, bodě 15(b) vyhrazuje právo požadovat od Klienta doplatek až do plné výše Poplatku.



VII. CENY, ZPŮSOBY PLATBY, FAKTURY


  • Ceny Produktů a Služeb jsou uvedeny v polských zlotých (PLN) a zahrnují všechny složky, včetně DPH, cla a dalších poplatků.


  • V případě movité výbavy cena nezahrnuje náklady na dopravu.


  • Cena Produktu zobrazená na stránce Služby je závazná v okamžiku, kdy Zákazník zadá Objednávku. Tato cena se nezmění bez ohledu na změny cen ve Službě, ke kterým může dojít u jednotlivých Produktů poté, co Zákazník zadá Objednávku.


  • Akční (slevové) produkty mají omezený počet kusů a objednávky na ně budou vyřizovány v pořadí, v jakém budou přijaty, a to až do vyprodání zásob daného produktu.


  • Webové stránky zpracovávají objednávky zadané od pondělí do neděle (7 dní v týdnu) automaticky 24 hodin denně.


  • Zákazník má k dispozici několik platebních metod – v závislosti na typu nabídky na webových stránkách (produkt nebo služba):


  • V případě elektronické platby začíná zpracování objednávky poté, co Prodávající obdrží potvrzení platby od platebního operátora.
    Klientovi bude poskytnut přístup k zakoupené e-knize nebo digitálnímu kurzu ihned po zaplacení, nejpozději do 24 hodin od jeho přijetí.


  • Prodávající informuje Zákazníka na webových stránkách Obchodu o lhůtě, do které je povinen provést úhradu za Objednávku. V případě, že Zákazník neuhradí lhůtu uvedenou v předchozí větě, může Zástupce Společnosti po předchozí neúspěšné výzvě k úhradě s přiměřenou lhůtou odstoupit od Smlouvy dle § 491 občanského zákoníku.


  • Úplná platba za online školení musí být provedena před jeho zahájením. Datem platby je datum připsání finančních prostředků na bankovní účet společnosti.


  • Osoby nakupující produkty a služby společnosti prohlašují, že souhlasí se zasíláním daňových dokladů a oprav daňových dokladů elektronickým způsobem.

  • Osoby, které si přejí obdržet fakturu s DPH za zakoupené služby, jsou povinny tuto skutečnost nahlásit do 15. dne měsíce následujícího po měsíci, ve kterém byly peníze převedeny na účet Společnosti, a to e-mailem na adresu: muwodzinia@gmail.com


  • V případě vystavených faktur s DPH bude vrácení částek zaplacených Společnosti provedeno poté, co Společnost obdrží opravu faktury s DPH podepsanou osobou, které má být vrácení provedeno.



VIII. PODMÍNKY PRO UKONČENÍ SMLOUV O POSKYTOVÁNÍ ELEKTRONICKÝCH SLUŽEB



  • Právo spotřebitele odstoupit od smlouvy je vyloučeno v případě:


  • poskytování služeb, pokud Prodávající službu v plném rozsahu provedl s výslovným souhlasem Spotřebitele, který byl před zahájením poskytování informován o tom, že po poskytnutí služby Prodávajícím ztratí právo odstoupit od Smlouvy;


  • Smlouva, v níž cena nebo odměna závisí na výkyvech na finančním trhu, nad nimiž Prodávající nemá žádnou kontrolu a které mohou nastat před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;


  • Smlouva, jejímž předmětem plnění je neprefabrikovaný Produkt vyrobený podle specifikací Spotřebitele nebo určený k uspokojení jeho individuálních potřeb;


  • Smlouva, jejímž předmětem je zboží, které se rychle kazí nebo má krátkou trvanlivost;


  • Smlouva, jejímž předmětem je zboží dodané v uzavřeném obalu, které nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo hygienických důvodů, pokud byl obal otevřen po dodání;


IX. Smlouva, jejímž předmětem ustanovení jsou Produkty, které jsou po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojeny s jinými věcmi;


  • Smlouva, jejímž předmětem jsou alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření Kupní smlouvy a které mohou být dodány až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výkyvech trhu, nad nimiž Prodávající nemá žádnou kontrolu;


  • Smlouva, ve které Spotřebitel výslovně požádal Prodávajícího, aby k němu přijel za účelem neodkladné opravy nebo údržby; pokud Prodávající poskytne další služby, než které si Spotřebitel požádal, nebo dodá Zboží jiné než náhradní díly nezbytné k provedení opravy nebo údržby, má Spotřebitel právo od Smlouvy odstoupit ohledně dalších služeb nebo Zboží;

  • Smlouva o poskytování zvukových nebo obrazových nahrávek nebo počítačových programů dodávaných v zapečetěném obalu, pokud byl obal po dodání otevřen; dodání novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;


  • Smlouva uzavřená formou veřejné dražby;


  • Smlouvy o poskytování ubytovacích služeb jiných než pro bydlení, přepravy zboží, pronájmu automobilů, cateringu, služeb souvisejících s volným časem, zábavou, sportovními nebo kulturními akcemi, pokud smlouva specifikuje den nebo dobu poskytování služby;


  • Smlouvy o dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud plnění služby začalo s výslovným souhlasem Spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od Smlouvy a poté, co ho Prodávající informoval o ztrátě práva na odstoupení od Smlouvy.






X. REKLAMACE TÝKAJÍCÍ SE ZÁRUČNÍCH VÝROBKŮ


  • Prodávající se zavazuje dodat Produkty bez vad.


  • Prodávající odpovídá Zákazníkovi, včetně Zákazníka, který je Spotřebitelem, v rámci záruky za vady za podmínek uvedených v § 556 – 576 Občanského zákoníku.


  • Stížnosti vyplývající z porušení práv Zákazníka zaručených zákonem nebo těmito Pravidly zasílejte na následující e-mailovou adresu: muwodzinia@gmail.com



  • Prodávající se zavazuje posoudit každou reklamaci do 14 dnů.


  • Pokud reklamace vykazuje jakékoli nedostatky, Společnost vyzve Klienta k jejímu doplnění v nezbytném rozsahu neprodleně, nejpozději však do 7 dnů ode dne obdržení žádosti Klientem.


  • Odpověď na stížnost je zaslána na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem nebo jiným způsobem určeným Zákazníkem.



XI. STÍŽNOSTI OHLEDNĚ POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB ELEKTRONICKÝMI PROSTŘEDKY


  • Klient může Společnosti podat stížnosti v souvislosti s fungováním Služby a používáním Služeb. Stížnosti lze podat písemně na následující e-mailovou adresu: muwodzinia@gmail.com


  • V reklamaci by měl Zákazník uvést své jméno a příjmení, korespondenční adresu, druh a popis problému.


  • Společnost se zavazuje posoudit každou stížnost do 14 dnů, a pokud to není možné, informovat Zákazníka v této lhůtě o tom, kdy bude stížnost posouzena. V případě jakýchkoli nedostatků v stížnosti Společnost vyzve Zákazníka k jejímu doplnění v nezbytném rozsahu do 7 dnů ode dne obdržení výzvy Zákazníkem.


  • Odpověď na stížnost je zaslána na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem nebo jiným způsobem určeným Zákazníkem;


XII. DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ



  • Jakékoli použití jakéhokoli z prvků tvořících obsah webových stránek www.muzskamoc.cz kýmkoli bez výslovného písemného souhlasu Poskytovatele služeb představuje porušení autorských práv Poskytovatele služeb a má za následek občanskoprávní a trestní odpovědnost.


  • Veškerá práva duševního vlastnictví použitá během Online školení nebo v souvislosti s ním jsou a zůstávají majetkem Společnosti nebo Zástupce, což znamená, že v souvislosti s účastí Klienta na Online školení nebudou na Klienta převedena ani postoupena žádná práva duševního vlastnictví, ale budou patřit pouze Společnosti, Spolupracovníkům Společnosti a Zástupci.


  • Veškeré materiály poskytnuté nebo zpřístupněné Klientovi během Online školení smí Klient použít výhradně pro osobní potřebu pro vzdělávací a školicí účely. Klient zejména nesmí materiály kopírovat ani převádět materiály ani žádné jiné duševní vlastnictví vlastněné Společností, Spolupracovníky Společnosti nebo Zástupcem třetím stranám.


XIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ


  • Smlouvy uzavřené prostřednictvím webových stránek se uzavírají v souladu s polským právem.


  • V případě jakéhokoli rozporu kterékoli části Nařízení s platnými právními předpisy se namísto sporného ustanovení Nařízení použijí příslušná ustanovení polského práva.


  • Veškeré spory vyplývající ze Smluv mezi Službou a Zákazníkem budou řešeny nejprve jednáním s cílem dosáhnout smírného vyřešení sporu. Pokud to však není možné nebo je to pro kteroukoli ze stran neuspokojivé, budou spory řešeny příslušným obecným soudem v souladu s bodem 4 této kapitoly.


  • Soudní řešení sporů:


Veškeré spory vzniklé mezi Poskytovatelem služeb a Příjemcem služeb (Zákazníkem), který je zároveň Spotřebitelem, budou předloženy příslušným soudům v souladu s ustanoveními Občanského soudního řádu ze dne 17. listopadu 1964 (Sbírka zákonů č. 43, položka 296, ve znění pozdějších předpisů). b) Veškeré spory vzniklé mezi Poskytovatelem služeb a Příjemcem služeb (Zákazníkem), který není zároveň Spotřebitelem, budou předloženy příslušnému soudu v místě sídla Poskytovatele služeb.


  • Zákazník, který je spotřebitelem, má mimo jiné následující možnosti, jak mimosoudně vyřizovat stížnosti a uplatňovat nároky:


  • je oprávněn obrátit se na stálý spotřebitelský rozhodčí soud působící při Obchodní inspekci s žádostí o řešení sporu vzniklého z uzavřené kupní smlouvy;


  • je oprávněn obrátit se na zemského inspektora obchodní inspekce s žádostí o zahájení mediačního řízení za účelem smírného urovnání sporu mezi Klientem a Společností;


  • může získat bezplatnou pomoc při řešení sporu mezi Klientem a Společností, a to i s využitím bezplatné pomoci okresního (městského) spotřebitelského advokáta nebo společenské organizace, jejíž zákonné úkoly zahrnují ochranu spotřebitele (včetně Federace spotřebitelů, Asociace polských spotřebitelů). Poradenství poskytuje Federace spotřebitelů na bezplatné telefonní lince pro spotřebitele 800 007 707 a Asociace polských spotřebitelů na e-mailové adrese porad@dlakonsumentow.pl;


  • Podejte svou stížnost prostřednictvím online platformy EU pro online řešení sporů, která je k dispozici na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


XIV. Ochrana osobních údajů


  • Správcem sdílených osobních údajů je Kacper Dąbrowski Ełcka 43/8 12-250 Orzysz, (e-mail)muwodzenia@gmail.com („Správce“). Správce zpracovává osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů dostupnými na webových stránkách www.muzskamoc.cz a obecně platnými právními předpisy, za účelem plnění smlouvy uzavřené mezi Uživatelem a Správcem, pro další účely povolené zákonem a pro účely, pro které Klient vyjádřil výslovný a dobrovolný souhlas. Klient má právo nahlížet do údajů, které se ho týkají, opravovat je a mazat je v souladu s platnými předpisy.


  • Zásady ochrany osobních údajů jsou snadno dostupné na webových stránkách 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.



  1. Závěrečná ustanovení


  • Veškerá práva k Internetovému obchodu, včetně vlastnických autorských práv, práv duševního vlastnictví k jeho názvu, internetové doméně, webovým stránkám Internetového obchodu, jakož i k formulářům a logům, náleží Prodávajícímu a mohou být používána pouze způsobem stanoveným v Pravidlech a v souladu s nimi.

  • Řešení veškerých sporů vzniklých mezi Prodávajícím a Zákazníkem, který je Spotřebitelem, bude předloženo příslušným soudům v souladu s ustanoveními příslušných ustanovení Občanského soudního řádu.


  • Řešení jakýchkoli sporů vzniklých mezi Prodávajícím a Zákazníkem, který je podnikatelem, bude předloženo soudu příslušnému v místě sídla Prodávajícího.


  • V záležitostech neupravených těmito předpisy se použijí ustanovení občanského zákoníku, ustanovení zákona o poskytování služeb elektronickými prostředky, ustanovení zákona o právech spotřebitelů a další příslušná ustanovení polského práva.


  • Každý Zákazník bude o všech změnách těchto Pravidel informován prostřednictvím informací na hlavní stránce Internetového obchodu, které obsahují seznam změn a datum jejich nabytí účinnosti. Zákazníci s Účtem budou o změnách spolu se svým seznamem dodatečně informováni na jimi uvedenou e-mailovou adresu. Datum nabytí účinnosti změn nebude kratší než 14 dnů ode dne jejich oznámení. V případě, že Zákazník se Zákaznickým účtem nový obsah Pravidel nepřijme, je povinen o této skutečnosti informovat Prodávajícího do 14 dnů ode dne oznámení změny Pravidel. Oznámení Prodávajícímu o neakceptaci nového obsahu Pravidel má za následek ukončení Smlouvy.